logo
digital marketing
Blog Standard |
1703
page-template,page-template-blog-standard-whole-post,page-template-blog-standard-whole-post-php,page,page-id-1703,theme-burst,mkd-core-2.0,woocommerce-no-js,ajax_updown,page_not_loaded,,burst-ver-3.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_with_content,width_370,woocommerce_installed,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Video και Video streaming

Το video στη διαφήμιση είναι απο τις καλύτερες πρακτικές. Ο Πελάτης θυμάται την επωνυμία και το προϊόν που είδε περισσότερο απο κάθε άλλη μορφή διαφήμισης! Στην adworks χρησιμοποιούμε video που μας δίνουν οι πελάτες μας , αλλά έχουμε και δικά μας στούντιο και εικονολήπτες για να φτιάξουμε την καλύτερη διαφήμιση! Με τιμές κόστους μπορούμε να φέρουμε μοντέλα στο χώρο σας και να φτιάξουμε ένα επαγγελματικό video που θα ξεχωρίζει ανάμεσα στα διαφημιστικά του youtube. Επιπλέον χρησιμοποιούμε 3D γραφικά και μεγιστοποιούμε το CTR σε μια διαφήμιση. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, για να βρούμε μαζί την καλύτερη δυνατή λύση για τη διαφήμιση της επιχείρηση σας. Και μην ξεχνάτε τα πακέτα προσφοράς μας που ξεκινάνε απο 120€/μήνα όπως και την κατασκευή ιστοσελίδας απο 400€ με παροχές που σίγουρα δεν θα βρείτε πουθενά!

Read More

Διαφήμιση και στόχευση

Όσοι απο εσάς προσπαθήσατε να κάνετε χορηγούμενες διαφημίσεις στα social η στην google, θα παρατηρήσατε οτι αρκετές φορές δεν έχετε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Αλήθεια ποιο τελικά είναι το αναμενόμενο αποτέλεσμα? Τα like; η απήχηση; τα κλίκ; Αναλόγως του προϊόντος που διαφημίζουμε πρέπει να αναγνωρίζουμε και τα σωστά δεδομένα. Η άποψη μας είναι οτι αν μιλάμε για προϊόν τότε το μόνο αποτέλεσμα που προσμετρούμε είναι η αγορά απο τον πελάτη! Προσπαθώντας να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα, πολλές φορές ασχολούμαστε με λάθος δεδομένα. Για παράδειγμα η απήχηση, είναι σε πόσους προβλήθηκε η διαφήμιση… Αν όμως αυτό το νούμερο είναι αστρονομικό και τα κλικ μηδαμινά, τότε η διαφήμιση μας δεν είναι καλή και πρέπει να την αλλάξουμε. Αν υπάρχουν κλικ και δεν υπάρχουν αγορές, τότε ίσως πρέπει να δούμε τι υπάρχει στον ανταγωνισμό. Τα like αν και ανεβάζουν την ποιότητα και τη δημοφιλία μιας δημοσίευσης δεν παίζουν καθοριστικό ρόλο για την αγορά των προϊόντων μας. Για να τα προλάβουμε όλα αυτά πρέπει να στοχεύσουμε το περιεχόμενό μας μόνο σε πιθανούς πελάτες. Στα 15 χρόνια που διαφημίζουμε προϊόντα και υπηρεσίες, μπορούμε να πούμε με σιγουριά, οτι η στόχευση κοινού είναι σίγουρη λύση για την απόδοση των διαφημίσεων. Δοκιμάστε το!

Read More